Zpětná vazba uživatelů našich služeb nás zajímá a pomáhá nám dělat naši práci lépe. V roce 2018 jsme rozdali našim účastníkům kurzů s tabletem dotazníky spokojenosti a výsledky zveřejňujeme zde:
Celkem se z digiklubů podařilo sebrat 36 dotazníků zpětné vazby. Všichni účastníci hodnotili na škále od 1 do 5 jako ve škole. Účastníci "oznámkovali" kurz hodnotou 1 – velmi spokojen 20x hodnota 2 se objevila 9x a hodnota 3 se objevila 7x. Hodnota 3 se objevila v těchto otázkách:
1x Jak jste byl spokojen s kvalitou služby?
3x Vyhovovalo Vám prostředí (2x Ládví, 1x KC Prádelna)
2x dostal jste informace srozumitelnou formou?
1x Jste spokojen s přístupem pracovníků sociální služby?
Hodnota 4 a 5 se neobjevila při hodnocení výše zmíněných otázek ani jednou.
A zde uvádíme komentáře od účastníků Digiklubu:
„Pro lepší zažití, ještě klidně 1x opakovat. Moc děkuji za milý, obětavý přístup naší „školící“ Báry.“
„Obdivuji značnou trpělivost. Mockrát za to děkuji.“
„Obdivuji u přednášející Barbory, její snahu pomoci seniorům pochopit a naučit se ovládání s tabletem. Doporučuji opakovat !!!“
„Velký počet začínajících na jednoho školitele.“
„Velice milá instruktorka“
„Nevlastním zatím žádný tablet a proto jsem se učil hůře – nemohl jsem si doma zkoušet a opakovat. Děkuji moc za výukové listy – ty mi moc pomohou dál až tablet koupím.“
„Jsem s přístupem slečny Čížkové moc spokojená, je milá a trpělivá.“
„Díky Rostislavovi jsem konečně začala používat tablet.“
„Nepřipadám si jako blbec, jsem chytrá babička. Jestli by to šlo, chci pokračovat.“
Na závěr nutno dodat, že si bereme ponaučení z vyjádřených názorů a připomínek a proto příjímáme do dalšího období tři opatření: